A fogyás akadályainak leküzdése. Hogyan lehet leküzdeni a 3 közös súlycsökkentő akadályt?


Nincs hozzászólás a z A fogyás útjában álló 4 legnagyobb akadály bejegyzéshez Az egészséges táplálkozástól legtöbben a fogyást várják. Pedig az egészséges táplálkozás a fogyáson kívül még számos pozitív eredményt hoz. Az étkezéseink terén hozott mindennapi apró döntéseink ugyanis nem csak a testsúlyunkat, hanem egészségünket, fizikai és mentális képességeinket — egész életünket befolyásolják. Akkor, amikor valamit választunk, amikor valami mellett döntünk, egyúttal kizárunk valami mást.

Diétád támogatója: az autogén tréning | Well&fit

Gyakran ez a más éppen az, amire olyan nagyon vágyunk. Az étkezéseink során rengeteg döntést kell meghoznunk, és nem árt, ha eközben tudatosak vagyunk. Lehet, hogy elhatározod magad az egészséges táplálkozásra, és fogyást remélsz, mégis, ha nem vagy elég tudatos, csalódás lesz a vége. Összegyűjtöttem a 4 legfontosabb, mégis csekélynek tűnő akadályt, amelyek leginkább szabotálhatják a szándékaidat, amikor fogyást remélsz.

Amikor döntened kell, nem árt, ha észben tartod ezeket. A fogyás és a környezet Amikor fogyást remélve egészséges étkezésre váltasz, gyakran elkövetheted azt a hibát, hogy önmagadat egy különálló szigetként kezeled.

5 kiló súlycsökkenés két hét alatt

Azt gondolod, hogy a családtagjaidnak, munkatársaidnak, a környezetedben élő embereknek az elhatározásodhoz semmi köze. Pedig dehogy nincs!

Az autogén tréning gyakorlatai gondolataid segítségével állítják helyre felborult testi-lelki egyensúlyod, miközben az irányítás csak rajtad múlik… Az autogén tréning módszer közel száz éves múltra tekint vissza, alkalmazásának köre pedig egyre szélesebbé válik.

Az ő reakcióik, támogatásuk vagy kétkedésük óriási hatással van arra, hogy mennyiben sikerül megvalósítanod a céljaidat. Hosszú távon nem fenntartható az, ha te külön főzőcskézel magadnak miközben a családodat a megszokott fogásokkal kényezteted.

Kapcsolódó cikkek

A kétfelé főzés egyrészt túl sok pénzbe és időbe kerül, másrészt hihetetlen energiákat vesz el tőled, ha folyamatosan ellent kell állnod az általad is szeretett ételeknek.

A másik helyzet, amikor baráti, családi összejövetelen kellemetlenül érzed magad, ha nemet mondasz a kínálásra. Megoldás lehet ennek az akadálynak az elhárítására, ha az életmódváltásodba beavatod azokat, akikkel a legtöbbet együtt vagy, akikkel gyakran együtt szoktál enni. Mondd el nekik a céljaidat, és kérd, hogy támogassanak.

éget zsírt anélkül, hogy bármit tenné

Az egészséges táplálkozásnak nem kell lemondásokkal teli rögös útnak lenni. Az lenne a jó, ha minél többen törekednének rá. Vond be a családodat, értesd meg velük, hogy ez az ő érdekük is.

  • Pár napos fogyás
  • Szokatlan fogyási tippeket
  • 10 módszer az alsó haszsír elvesztésére
  • Hatékonyabban tudsz tőle edzeni Ha odafigyelsz a folyadékbevitelre, sokkal látványosabb eredményeknek örülhetsz.
  • Hogyan lehet lefogyni hatvankor

A szereteted, gondoskodásod fejezed ki azzal, ha egészséges, valóban tápláló fogások kerülnek az asztalra. Sok kicsi sokra megy Nem is sejted, mennyit számítanak olyan apróságok, mint hány cukorral, vagy cukor nélkül iszod a teát, a kávét? Gondolj bele, összeadódva mennyit számít akár csak kalóriában a fogyás akadályainak leküzdése mindez!

Egyáltalán nem nehéz az étkezésekre egy kicsit tudatosabban tekinteni. Vizsgáld meg a szokásaidat, és keresd meg, hol tudnád egy egészen pici, apró döntéssel hosszú távon a fogyás akadályainak leküzdése a fogyásodat.

test vékony korar upay

Lehet, hogy kitartóan, okosan, tudatosan eszel hosszú időn át, mígnem egyszer valamilyen helyzetbe kerülvén borul a terv és elcsábulsz, jól belakmározol, elveszed a — nemhogy második, de — ötödik sütit is a tálcáról, megiszod azt a nyomorult koktélt, befalod a kedvenc csokoládéd.

Hiszen egyszer élünk! Már annyi örömöd sem lehet az életben, hogy azt edd, amit akarsz?!

50 g szénhidrát diéta

Na, ez nem az az állapot, ami közelebb a fogyás akadályainak leküzdése ahhoz, hogy jobban érezd magad a bőrödben. Egyrészt sutba vágod vele azt, amit eddig elértél.

Sári Dalma személyi edző, táplálkozási és életmód tanácsadó A saját egészségednek pozitív felfogása és az egészséges szokásaidba vetett bizalom lehet a titkos fegyver, amelyre szükség van a céljaid eléréséhez. Egy nemrégiben készült tanulmány kimutatta, hogy a férfiak és a nők hasonlóképpen érzékelik az egészséges étrend fenntartására való képességüket, ám a nők kevésbé voltak magabiztosak, mint a férfiak abban, hogy képesek-e fenntartani fizikai aktivitásukat az idő során, annak ellenére, hogy a férfiak több egészségügyi problémát jelentettek, mint például a magas vérnyomás és a magas koleszterinszint.

Kirúgtál a hámból. Na és?!

Hogyan lehet legyőzni a leggyakoribb súlycsökkentő akadályokat? Mi tartja meg a súlycsökkentést?

Nem vagy robot. Nincs tökéletes étkezés, nincs tökéletes étrend. Jó, lehet, hogy nem kellett volna, de ez most van.

A következő étkezéskor, vagy a következő napon térj vissza az egészséges szokásaidhoz, szabályaidhoz. Egy kicsit kisiklottál, de ezért ne dobd el az elért eredményeidet!

"+_NEWS_RATING_YOU_LIKE_THIS_ARTICLE+"

Ne halmozd a bajt azzal, hogy újra azt csinálod, ami miatt el kellett kezdened a fogyókúrát! Nem a számodra ideális ételeket fogyasztod A különböző diéták, fogyókúrák, akárhánynapos életmód programok soha nem fogják beváltani a hozzájuk fűzött reményeket!

Kétségtelen, hogy addig, amíg betartod a szabályaikat, fogyni fogsz, talán egészségesebb is leszel, de amint visszatérsz a szokott kerékvágásba, újra hízásnak indulsz. Miért is lenne másképp?

Related Content

Hiszen azért kezdtél bele a fogyókúrába, mert az, ahogyan ettél, éltél, túlsúlyt eredményezett. Egyetlen módon érhetsz el tartós, életed végéig fennálló eredményt: ha úgy táplálkozol, ahogy az a te egyedi szervezeted számára a legoptimálisabb, vagyis személyre szabottan.

Mit jelent ez? Azt, hogy az étkezéseid során figyelembe veszed a te egyedi biológiádat, az anyagcseréd, genetikád sajátosságait, és még azokat az egyensúlytalanságokat, betegségeket is, amelyek a szervezeted működését befolyásolják.

5 tudományos bizonyíték, hogy segít a fogyásban, ha elég vizet iszol :: Fitness Akadémia

Többféle módon tudod megállapítani, hogy melyek azok az élelmiszerek, amelyek jó- illetve rossz hatással vannak a sejtszintű működésedre. Biorezonanciás vizsgálat, vagy testtípus-teszt segítségével gyorsan a kezedbe kerül egy lista, amely alapján elindulhatsz. Érdekelhet a Személyre Szabott Étrend Kialakítása Komplex Megvalósító Program is, amelyet azért alkottam meg, hogy ne egyedül kelljen nekivágnod, hanem lépésről lépésre segítselek abban, hogy ezúttal valóban elérd a célod.

Ezt a szociális média gombok segítségével megteheted.

  1. A fogyás útjában álló 4 legnagyobb akadály - Életmód-navigátor
  2. Biztonságos zsírégetők

Örülök, ha elmondod véleményed, hozzászólást hagysz.