A testem nem éget zsírt


Írta: Váczy Anikó A fogyás képlete nem más, minthogy kevesebb kalóriát kell bevinni a szervezetbe, mint amennyit felhasználsz.

  • A szálkásítás alatt a test zsír százaléka lemegy körülire, ami már súrolja az egészségtelen határát.
  • Csináljon kávét a fogyásban
  • Zsírégetés - Fogyókúra | Femina
  • Mi az a „zsírégető pulzus”?
  • Alultápláltságot jelent.
  • Megy kyung pyo fogyás
  • Milanovich Domi A környezettudatos emberek 4 fő ismérve Le akarsz dobni jó néhány kilót?

Azonban, hiába minden igyekezet, még a legtutibbnak tűnő diéta is kudarcba fulladhat. Ennek pedig az a legfőbb oka, hogy nem mindegy zsírból vagy izomból mennek le a kilók. Az izom ugyanis több kalóriát éget, mint a zsír.

Minél kevesebb izomtömeggel rendelkezel, annál inkább lelassul az anyagcsere, amelynek következtében a fogyás extra nehézzé válik.

Felejtsd el az alábbi 6 szokást, hogy ezentúl ne izomból fogyj, és maximális r ala a zsírégetés égesse a szervezeted a zsírt.

Mi az a „zsírégető pulzus”?

Túl kevés kalóriát viszel be a szervezetedbe Ha kevesebb kalóriát viszel be az alapanyagcserédnél ez az a minimális energia, amely az alapvető fizikai funkciók működéséhez szükséges, mint a légzés, a szívverés, az izzadás, a testhőmérséklet fenntartása stb. Emiatt mind zsírt, mind izmot felhasznál ahhoz, hogy üzemanyaghoz jusson.

a testem nem éget zsírt fat Blaster szakértő súlycsökkenés

A szervezeted kizárólag arra törekszik, hogy életben tartson téged, elegendő energiát nyerjen a létfunkciók további működéséhez. Tehát, ha nem viszel be ehhez elég kalóriát, a szervezet felhasználja az elraktározott szénhidrátokat glikogénta zsírokat és a fehérjét az izmokból. Az alapanyagcsere minden egyes szervezet számára egyéni, de általánosságban elmondható, hogy kalória alá nem szabad lemenni fogyókúra esetén sem.

WellnessCafé-tipp: ahhoz, hogy maximalizáld a zsírégetést és minimalizáld az izomveszteséget, számold ki az aktivitásodnak, életkorodnak és nemednek megfelelő napi kalóriamennyiséget, amely bevitele mellett fogyni fogsz. A deficitet a mostani és a célként kitűzött kalóriabevitel különbsége úgy érd el, hogy a a testem nem éget zsírt ételeken spórold meg, a másik felét pedig edzéssel égesd el.

Így nem kell túl szigorú diétára fognod magad, és a testem nem éget zsírt kezd el az éhezés miatt pánikolni, majd tartalékolni a szervezeted. Nem fogyasztasz elég fehérjét A jó fogyókúra nemcsak arról szól, hogy hány kalóriát viszel be egy nap folyamán, hanem arról is, hogy milyen minőségű ételek kerülnek a szádba. Fogyassz olyan ételeket, amelyek mind a 9 nélkülözhetetlen aminosavat tartalmazzák, vagy legalábbis a testem nem éget zsírt többet, mint a tojás, a szárnyasok és a tejtermékek.

Ezek gondoskodnak az izom építéséről és megtartásáról is. Ha a szervezet nem jut elegendő fehérjéhez, a szervezet nem képes hatékonyan izmot építeni.

  • A lényeg pedig fontos, fogyni zsírból kell, akkor fogsz jól kinézni.
  • Fogyás nemkívánatos figyelmet
  • Testünk és a zsír - 7 dolog, amit jó tudni
  • Kalóriát vagy zsírt égetek el? - Fogyókúra | Femina
  • Hatályos:
  • Lefogy a pénztárca
  • Labor normálértékek Ha a teljes számuk csak alig csökken ha csökkenkevésbé végeznek majd aktív anyagcserét, és a testben maradnak, hogy aztán újra megnőhessenek.

Ilyenkor hiába fogysz, még több izmot vesztesz. WellnessCafé-tipp: a fogyáshoz testsúly-kilogrammonként 1,6 g fehérjét kell naponta fogyasztani.

Elég a diétaőrületből! | TermészetGyógyász Magazin

Tehát, ha 70 kg vagy, nagyjából g fehérjét érdemes bevinned a fogyókúra alatt. Ugye, távolról sem eszel most meg ennyit? A fehérjebevitel könnyebb emelése céljából érdemes egy-egy magasabb fehérjetartalmú szeletet fajtától függően kb. Nem végzel erősítő edzéseket Hogy izmokat építs, kétségtelenül izommunkára van szükség.

Ne félj a súlyzós edzésektőlha nem stimulálod az izmaid, nem is fognak épülni.

a testem nem éget zsírt psmf heti fogyás

Ha nagyon alacsony kalóriabevitelt engedélyező fogyókúrát követsz és mellette kardió mozgást végzel csak, ne is csodálkozz, ha az izmok nem épülni, hanem leépülni fognak. Egy kutatás is alátámasztja ezt: az erősítő edzést végzők ugyanannyit fogytak, mint akik nem súlyzóztak, azonban csupán fele annyi izmot vesztettek, mint kardiózó társaik.

Egy másik kutatás során pedig azt találták, hogy a súllyal edzők kétszer annyi hasi zsírtól tudtak megszabadulni, mint a kardiózók. WellnessCafé-tipp: nem kell teljesen lemondanod a kardióróla testem nem éget zsírt hetente súlyzós edzést mindenképp iktass be.

Zsírégetés, leegyszerűsítve

Ha már úgy érzed, kevés a súly, nyugodtan emelj rajta, ettől nem leszel erős, csak formásan izmos. Túl sokat kardiózol És hogy miért is nem ajánlatos a túl sok kardió edzés? A számláló alapján igenis remek kalóriaégető, ha egy órán át futsz és ellipszis trénerezel, azonban nem izmosít, sőt valójában az izomvesztést támogatja. Te is érezted már, hogy egyre kevésbé bírod a mérsékleten intenzív kardió edzéseket?

Ennek is az izmok leépülése az oka. WellnessCafé-tipp: térj át inkább az intervall edzésekre, amelyek során nemcsak a zsírok égnek, de a gyors összehúzódású izomrostok is munkára vannak fogva.

Tehát úgy égethetsz sok kalóriát, hogy közben nem kell az izombontás veszélyétől tartanod.

Nem eszel edzések után A másik hiba, amit az edzéssel kapcsolatban sokan elkövetnek, hogy nem táplálkoznak utána. Ilyenkor pedig az izmok nem épülnek, csak satnyulnak.

a testem nem éget zsírt fekete kömény fogyás ital