Fogyni nincs hozzáadott cukor, 10 tuti tipp, hogyan csökkentsd a cukrot az életedben


Cukrot tesznek kb. Csökkentheted a cukor bevitelét ezekkel az okos tippekkel, hajrá! Olvasd el a címkéket! Hamar rájössz, milyen gyakran adnak cukrot az ételekhez. Még az olyan élelmiszerekhez is gyakran adnak cukrot, melyek nem is édesek, mint például a sós rágcsák, paradicsomszószfűszerek, öntetek. Az összetevők aszerint vannak feltüntetve, hogy mennyi van belőle, tehát ha a cukor az elején szerepel, akkor az legyen piros lámpa!

Ismerd meg a cukrot álnéven is! A cukrot többféle alattomos néven rejtik el, mint a magas fruktóz tartalmú kukoricaszirupszárított cukornádszirup, invert cukor, melaszt, szacharóz, barna rizs szirup, méz, és juharszirup.

Ezek előfordulhatnak olyan egészségesnek tűnő ételekben is, mint a joghurt vagy gabonafélék. Három vagy több különböző édesítőt is tartalmazhat az ételek.

fogyni nincs hozzáadott cukor

Ha többféle cukor van feltüntetve a címkén, akkor az adott étel nem éppen egészséges. Vásárolj cukrozatlan élelmiszert! Ha egyszer rájöttél, hogy miben van cukorel is kezdheted megváltoztatni szokásaid. A legtöbb cukrozatlan terméket megtalálod a szupermarketben.

  1. 40 font súlycsökkentési sikertörténet
  2. A cukor megvonásának hatása - Fogyókúra | Femina
  3. Lefogy 24 órán belül
  4. Fogyás tippeket férfi
  5. Fogyás gambia
  6. Fogyás kilkenny

Nemcsak a tejtermékek tartalmaznak hozzáadott cukrot vigyázni kell az olyan élelmiszerekkel is, mint a mandula, szója, mogyoróvaj, olyat keress, ami csak mogyoróból és sóból van! Fokozatosan gyere le a cukorról!

Index - Tudomány - Emberkísérlet: egy hónap cukor nélkül

Egyből megválni a cukortól a legtöbb embernek nem sikerül. Fokozatosan csináld! Ha eddig két adagnyi cukrot tettél a kávédba, próbálj meg a következő héten egyet tenni, utána pedig csak egy csepp tejet!

Ön tudja, hogy mit jelentenek ezek az információk az élelmiszerek címkéin!

A joghurtot pedig először keverd össze egy fél pohár cukrozottalkésőbb pedig gyümölccsel, melynek természetes cukortartalma miatt elég édesnek fogod érezni. Gondolj a fehérjére hogyan lehet égetni a zsírt a derékén zsírra! Az egészségtelen szénhidrát tele van cukorral, hirtelen vércukorszint-emelkedést okoz, majd ugyanolyan gyors esést.

Ha szeretnéd elkerülni a cukorsokkot, fogyassz fehérjében, egészséges zsírokban, rostban gazdag ételeket, ezek ugyanis csökkentik a cukorszint hirtelen leesését! Például reggelinél mandula zabpehellyel, vagy pirítós tojással, délben pulykamell, nasiként egy szelet sajt, egy alma megfelelő választás. A zsírok ezen folyamat fontos tényezői, segítenek csökkenni a vércukorszintet.

fogyni nincs hozzáadott cukor

Egészséges zsírok vannak az avokádóban, diófélékben, magvakban, olívaolajban, kókuszolajban, dióolajban. Ne dőlj be! Amikor csökkenteni akarjuk a cukorbeviteltgyakran hajlamosak vagyunk mesterséges édesítőkre váltani. De ne nyúlj diétás kólához, cukormentes édességhez! Fűszerezz jobban! Vanília és vanília-kivonat, fogyni nincs hozzáadott cukor és citrusok használata az édes élelmiszereknél kalóriamentesen ad édesebb ízélményt.

fogyni nincs hozzáadott cukor

Rendelj cukrozatlan lattét és adj hozzá kakaót vagy vaníliaport! Ugyanez az eljárás a cukrozatlan zabpelyhek esetében is: egy kis szerecsendió, fahéj, gyömbér csodákra képes. Még egy érv a fahéj mellett, hogy tanulmányok bizonyították, hogy segít szabályozni a vércukorszintetezzel féken tartja az étvágyat. Ne idd meg! Az üdítő elkerülése jó ötlet, de nem ez az egyetlen cukrozott ital. Még az olyan italokban is van hozzáadott cukor, melyek egészségesnek tűnnek első ránézésre.

ha a cukrot mézre cserélik,

Élvezd a desszertet! Továbbra is megengedhetsz magadnak édes élvezetet néha. A kiinduló ötlet az, hogy a napi cukorkvótád ne pazarold el olyan ételekre, mint a gabonapehely, kenyerek, ketchup! Cukorszemüveg nélkül édesebb fogyni nincs hozzáadott cukor élet!

További cikkeink a témában

Eleinte a cukor megvonása igazán nehéz kihívás lesz, azonban egy idő után az ízlelőbimbóid igazodni fognak az új élethez.

Az olyan szuperédes ételekmint például a fagylalt, egy idő után túl édesnek fog tűnni.

fogyni nincs hozzáadott cukor

Ha eléd kerül egy szelet torta, bőven elégséges lesz belőle néhány falat is. Fel fogod fedezni a zöldségek és gyümölcsök természetes édes ízét.

Fotó: Profimedia — Red Dot.

fogyni nincs hozzáadott cukor