Hogyan mérik a fogyás


Mérlegfüggő vagy a centi rabja?

hogyan mérik a fogyás

Szeretnéd tudni, hogy milyen sikeres a fogyókúra, amit folytatsz. Állandóan csekkolod a tested változását és a fogyás mérésére több módszert is bevetsz?

A testsúlymérés szabályai | NOSALTY

Mi a legjobb módszer erre, mérlegelés, centi, testzsírszázalék vagy egyszerűen csak a tükör? Te hogyan méred a diétád sikerességét? A régi bevett szokás, ráállsz a mérlegre, ha kevesebbet mutat örülsz, ha ugyanannyit, vagy többet, akkor elkeseredsz?

hogyan mérik a fogyás

Én is így vagyok vele, be kell valljam! Holott ez nagyon rossz szokás, mert semmi köze nincs a tényleges zsírveszteségedtől! Felesleges hetente, pláne naponta a mérlegre állnod!

Utazási térkép készült a diétabarát utazók számára Ne higgyenek neki, a BMI becsapós! Közismert, hogy a testtömeg index BMI kiszámítása önmagában nem elég jól jellemzi azt, hogy valakinek milyen a tápláltsági állapota: sovány, normál, túlsúlyos vagy elhízott — és ha utóbbi, akkor milyen mértékben. A BMI ugyanis nem veszi figyelembe, hogy a testtömeg miből adódik össze. Hiszen pont utóbbi számít leginkább. A mért testtömegen belül az izom, a zsír, a víz és a csontok által nyomott tömeg arányát értjük a testösszetételen.

A mért súlyod számos tényezőn múlik! A nap különböző szakaiban más és mást mutat, ha többet iszol, vagy épp kevesebbet voltál aznap vécén, többet izzadtál, pihentebb vagy, esetleg fáradt, ezek mind befolyásolják a mérést.

A centi nem hazudik – Fogyókúra alatt ne a kilóknak higgyen!

A hogyan mérik a fogyás edzésekkel, az alacsony zsír- és szénhidráttartalmú, magas fehérjebevitelű étrenddel az izmaid megkapják azokat az építő tápanyagokat, amiket előtte valószínűleg nem.

Azzal azért ne ámítsd magad, hogy a kemény szálkásító diétád eredményétől arlington va fogyás egy kilónyi izom jön rád, vagyis ha a mérleg picit többet mutat, akkor hurrá, nő az izom!

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat! A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Ez a folyamat sokkal hosszabb ennél! A súlyod változását tehát az is meghatározhatja, hogy a diétás étrend előtt mennyi fehérjét fogyasztottál, illetve hogy milyen ütemben tudja a szervezeted beépíteni a tápanyagokat. A fehérjediétában a magas fehérjebevitel biztosítja neked, hogy az izmaid minden szükséges tápanyagot megkapjanak ahhoz,hogy kemények és definiáltabbak legyenek.

hogyan mérik a fogyás

Márpedig ugyanakkora méretű izom sokkal, de sokkal nehezebb, mint ugyanannyi zsírpárna! Fogyás mérése Hatékonyabb, ha centivel méred a változást?

Igen is, meg nem is. Centit olyan helyeken célszerű használni, ahol markolható mennyiségű zsírpárna raktározódik.

hogyan mérik a fogyás

Derék, törzs, csípő, izületek ez utóbbi a jelentős túlsúly esetén. A comb, a kar már kicsit vitatottabb terület, amennyiben nem jelentős 10 kg feletti a felesleged.

Katus Attila - Fogyás, zsír százalék csökkentés, a zsírok fajtái

Az izomhas közeli helyeken ugyanis a feszesítés, az izomtónus növelése tolhatja a centit felfelé, miközben a zsírégetés picit lefele módosítja. Így lehet, a centi nem mutat hogyan mérik a fogyás, pedig az állag, a testösszetétel jelentősen változik.

Jelentős súlyfelesleg esetén azonban a centi eleinte lehet a társad, hiszen inkább a méretcsökkenés az elsődleges feladat. Fogyás mérése testzsírszázalék Testzsírszázalék mérő kütyük-megmondja a tutit? Őszinte leszek, nem hiszek a modern technikai vívmányainak! Nem ismerem aprólékosan a technológiai hátterét, hogyan mérik a fogyás tapasztalat útján láttam, hogy nem igazán reális eredményt adott. Egy kiállításon több versenyzőmmel meglátogattunk egy ilyen mérést, és teljesen irreális eredményeket mutatott hogyan mérik a fogyás valóságos látványhoz képest.

Segít a fogyásban, ha naponta mérjük magunkat

A szálkásabb versenyzőmnél többet, a fedettebbnél kevesebbet mutatott többszöri mérés után is. Bőrredő mérés Kicsit hasonlatos a centizéshez, mármint annyiban, hogy nehéz pontosan, mindig ugyanott, ugyanúgy mérni.

hogyan mérik a fogyás

Ráadásul vannak keményebb húsúak, akiknél kifejezetten kellemetlen lehet a redő összecsippentése. Arról nem is beszélve, hogy nem egyenletesen fogyunk, lehet, a felsőtestről hamarabb, a csípőről kivárhatatlanul sokára.

Kissé időigényes ha a számodra fontos helyeket mérési pont időszakosan összecsippentve leméregeted. Na most akkor jól összezavartalak, mi?! Mérj, vagy ne mérj?!

hogyan mérik a fogyás

Ha biztonságot ad Neked, akkor mérj, de a fentieket vedd figyelembe! Én továbbra is a kritikus szem ítéletében bízom, még ha ez teljesen szubjektív is! Erre sincs naponta szükséged, hetente elég szemléztetni magadat!

Így használd a mérleget a gyorsabb fogyásért!

Mikor kezdj el gyanakodni? Nyugodj meg, ha a zsír- és szénhidrát beviteled alacsony, ha kemény zsírégető edzéseket végzel heti alkalommal, akkor képtelenség, hogy elhízz!

Ha a mérleg hét után sem mutat kevesebbet, vagy esetleg többet mutat, akkor persze, csekkold le, hogy tuti jó-e a mérleg, lehet, hogy pont most romlott el!

Neked melyik módszer vált be a legjobban?

  1. Így használd a mérleget a gyorsabb fogyásért! | Well&fit
  2. Enni sokkal kevesebb, hogy lefogy
  3. Írta: Váczy Anikó A legtöbben inkább kihajítanánk a mérleget a fürdőszoba ablakon, minthogy rálépjük és szembesüljünk az aktuális testsúlyunkkal.
  4. Segít a fogyásban, ha naponta mérjük magunkat
  5. Hogyan méred a fogyásod eredményességét? Mérlegfüggő vagy a centi rabja? | Peak Man
  6. A centi nem hazudik – Fogyókúra alatt ne a kilóknak higgyen!
  7. fogyás mérése | Peak girl