Jelzi, hogy ideje lefogyni


Sokan szeretnének változtatni az életükön.

zsírégetési megközelítés funcion del zsírégető

Elhatározzák, hogy többet sportolnak, leszoknak a dohányzásról, fogyókúrába kezdenek. Nagy lendülettel belevágnak, tesznek néhány kísérletet, és abbahagyják, majd szégyenkezve bevallják, hogy nem volt elég kitartásuk, akaraterejük.

Pedig nem ezzel volt a baj.

Hogyan kell? Szeretnék lefogyni, hogyan kezdjek bele? Mindenkinek más a motivációja, mikor megfogalmazódik benne a kérdés: Szeretnék lefogyni, hogyan kezdjek bele? Van aki, azért próbálkozik, mert kellemetlenül érzi magát a bőrében, vagy az egészsége érdekében kell tennie valamit, és persze olyanok is vannak, akik divatból fogyókúráznak.

Néhány kutató vizsgálni kezdte azokat, akik sikeresen változtatták meg az életüket a saját erejükből. Azt találták, hogy ők rákészültek a változásra, és a változás különböző szakaszaiban különböző eszközöket, segítségeket használtak. De nagyon nem volt mindegy, hogy melyik szakaszban melyik eszközt.

Csillapítsd le a hizlaló hormonokat!

A kutatók arra is rájöttek, hogy kudarcra ítéli magát mindenki, aki olyan változást szeretne végrehajtani, amelyre még hogy ideje lefogyni készült fel, ráadásul a változás egyes szakaszait sem lehet átugrani. Vagyis nem mindegy például, hogy mennyire felkészülten vágunk bele a diétánkba. A siker kulcsa, hogy megismerjük a különböző szakaszokat, és azt is, hogy az adott fázisban milyen módon könnyíthetjük meg a dolgunkat.

A fontolgatás előtti szakasz Aki itt tart, az nem hogy a megoldást nem látja, de még azzal sincs tisztában, hogy problémája van. Így aztán esze ágában sincs változtatni a viselkedésén, bár a környezete folyamatosan jelzi, ideje lenne változtatni az életén.

További cikkeink a témában

Lehet, hogy az orvosa és a családja mondogatja, hogy le kellene szokni a dohányzásról, mire ő azt válaszolja, hogy nincs ezzel semmi gond, a nagyapja hogy ideje lefogyni 90 éves koráig élt pedig dohányzott. És ha a családja normálisan viselkedne, ő se szívna el naponta egy dobozzal.

HASRÓL FOGYÁS - célzott zsírégetés

Ez a teljes tagadás, hárítás állapota. A legtöbb ember itt is marad egészen addig, amíg mások nem segítenek neki. Persze lehet jól és rosszul is segíteni.

Melyik a legjobb zsírégető?

Semmiképp nem érdemes erőszakosan leszokásra biztatni egy alkoholistát, aki még azt sem látta be, hogy problémája van az alkohollal. Az ismétlődő nyaggatások általában visszafelé sülnek el.

Inkább úgy lehet segíteni, ha kitartóan rámutatunk a különféle hárításokra. Aggódok az egészségedért, mert így tönkre fog menni a májad.

  • Csillapítsd le a hizlaló hormonokat! | Well&fit
  • Szeretnék lefogyni, hogyan kezdjek bele?
  • Hány kilót lehet fogyni egy hét alatt? - Fogyókúra | Femina
  • Szólj hozzá!

Próbálják meglátni az okokat, és keresik a megoldást, bár még messze vannak attól, hogy hogy ideje lefogyni magukat a cselekvés mellett. Sokan akár évekre le is ragadhatnak itt, és azzal nyugtatják magukat, hogy egy hogy ideje lefogyni napon, amikor eljön a varázspillanat, és kellően kiegyensúlyozott lesz az életük, majd leszoknak az ivásról vagy a dohányzásról.

Ebben a szakaszban a viselkedésünk káros következményei még nagyon a távoli jövőben vannak. Érdemes ezt a távoli jövőt a fantáziánk segítségével közel hozni, és elképzelni, hogyan fogunk kinézni 30 év múlva, ha így folytatjuk.

Sokat segít, ha megszámoljuk, hány szál cigarettát szívunk naponta, havonta, évente. Mennyit költünk rá? Vizsgáljuk meg azokat az eseményeket is, amelyek kiváltják a káros viselkedéseinket. Mitől kezdünk el sóvárogni egy sütemény, egy szál cigi vagy egy pohár bor után?

Így néz ki egy anyuka diétája

Ez a vizsgálódás fényt vethet arra, hogy életünk melyik területét nem tudjuk hatékonyan kezelni. Érdemes például listát készíteni azokról a mondatokról, amelyekkel engedélyt adok magamnak a problémás viselkedésre bűnös élvezetre. A fontolgatás szakaszában tehát azzal segíthetünk magunkon, hogy tudatosítjuk azokat a gondolatokat, érzéseket, amelyek fenntartják a káros viselkedésünket.

Felkészülés Ebben a szakaszban a változtatók jelzi dolgoznak ki a változásra, és csökkentik a problémás viselkedés gyakoriságát. Például kevesebb cigit szívnak, csökkentik a bevitt kalóriákat.

tuti tippek fogyáshoz fogyás 10 nap alatt

Növelheted a siker esélyét, ha a jövőre, az új életedre koncentrálsz, és konkrét cselekvési tervet dolgozol ki a változtatásra. A tervednek tartalmaznia kell azt is, mit teszel majd a kísértések idején. A motivációd növeléséhez készíthetsz listát a változás előnyeiről.

a jegy sota fogyás egyszerű diétás sütik

Nagyon fontos az is, hogy a változásnak kiemelt helyet biztosíts az életedben, és a tennivalók listája ne a fodrász és a bevásárlás közé kerüljön. És persze elengedhetetlenül fontos, hogy kitűzd a határidőt, amikor belekezdesz a terveid megvalósításába. Cselekvés És eljött a cselekvés ideje. Minél komolyabban vette valaki a felkészülés, fontolgatás szakaszát, annál nagyobb eséllyel jár sikerrel.

1. Nem jó a motivációd

Ha kidolgoztál egy tervet arra, hogy mivel fogod helyettesíteni a problémás viselkedésedet, akkor itt az ideje, hogy cselekedj. Ha rád tör a vágy egy cigi vagy süti után, akkor keress olyan tevékenységet, ami eleve kizárja a problémás viselkedést. Sétálj, tornázz, takaríts, kövess el bármit, hogy eltereld a figyelmedet! Felismerheted például azt is, hogy a kínzó vágyad csupán egy vágy, nem pedig egy életet fenntartó szükséglet.

Nem fogsz belehalni, ha most nem eszel meg még egy szelet csokit.

  1. Zsírégető kalauz Igazodj el a zsírégető készítmények világában!
  2. Sokat segíthet a fogyásban
  3. Írta: Wellness Magazin A fogyás összefüggésben van a hormonjaiddal?
  4. Fogyás 5 hónap alatt
  5. Alultápláltságot jelent.
  6. Vince kábel fogyás

Nagy segítség lehet az önjutalmazás is. Például minden leadott kilóért ennyi és ennyi pénzt rakok a malacperselyembe, amiért vehetek magamnak egy csinos ruhát.

Nem az akaraterőddel van baj, ha nem tudsz lefogyni vagy leszokni a cigiről!

A változás fenntartása Csak az a sikeres változás, amelyet sikerül egy életen át fenntartani. Mindenki tudja, milyen könnyű visszacsúszni. Azt gondoljuk, mi már kontrolláljuk a problémát, gond nélkül el tudunk szívni egy szál cigarettát.

És egy hét múlva már vissza is szoktunk.

Mennyit lehet fogyni a zsírégető készítményektől?

A tartós változás kulcsa minden esetben a teljes életmódváltás, amiről tudjuk, hogy nem két hónapra, hanem egy életen át fenntarthatóra tervezzük. A másik lényeges dolog: meg kell tanulnunk kezelni a stresszt.

Ebben a testmozgás és a relaxáció viszi a prímet.

  • Tudd meg, hogy lehet egyszerre fogyni és izmosodni! | Well&fit
  • Zsírégető kalauz
  • 5 ok, amiért nem tudsz lefogyni szülés után | Csalákerepesiek.hu
  • Nem az akaraterőddel van baj, ha nem tudsz lefogyni vagy leszokni a cigiről! | Bízz magadban!
  • Írta: Váczy Anikó Régi hiedelem a fitnesz világában, hogy egyszerre csak egy célra szabad koncentrálni: vagy zsírt égetünk, vagy izmot építünk.

Ennél jobbat még nem találtak fel. Ha ezt a jelzi tartósan beépítjük az életünkbe, nagyon sokat tettünk a visszacsúszás ellen.

Kapcsolódó cikkek

Jelzi a tanulságok Ritka, hogy valakinek sikerül elsőre változtatni az életén. A visszacsúszás borítékolva van. A jó hír az, hogy soha nem a folyamat elejére, a tagadás fázisáig esünk vissza. A másik fontos tanulság, hogy végig hogy ideje lefogyni menni az összes fázison ahhoz, hogy sikerüljön elérni a céljainkat.

Zsírégető kalauz

És a harmadik jó hír, hogy a kutatók kidolgoztak egy csomó technikát, amelyek segítenek az egyszerű halandónak végigmenni a változtatás különböző fázisain. Ha szeretnél a saját erődből változtatni, feltétlenül olvasd el a James O.

sxl fogyás több mint 50 legjobb módszer a fogyáshoz

Prochaska — John C. Norcross — Carlo C. DiClemente által írt Valódi újrakezdés című könyvet! A változásodban segíthet a coaching is.

Nem veszek le súlyt, bármi is legyen éget zsírt bent

Oldal ajánlása emailben.