Milyen gyakran mérik a fogyást. Mikor és milyen gyakran érdemes mérni magunkat?


Alultápláltságot jelent.

Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy milyen gyakran mérik a fogyást az okokat! A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

milyen gyakran mérik a fogyást

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

  • Zsiregeto tea hatasa
  • Írta: Váczy Anikó A legtöbben inkább kihajítanánk a mérleget a fürdőszoba ablakon, minthogy rálépjük és szembesüljünk az aktuális testsúlyunkkal.

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened! Az egészséged közvetlen veszélyben van.

milyen gyakran mérik a fogyást

Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened! Mások viszont kitartanak a gyakori méretkezés fontossága mellett.

milyen gyakran mérik a fogyást

Ha az ember fogyókúrára adja a fejét, a mérleg a folyamat követésének egyik legfontosabb és legjobb eszköze, ugyanis értékes információkat közöl arról, hol tart előbbi. Milyen gyakran kell mérlegre állni?

Kapcsolódó cikkek

Fogyókúra során nem elég hetente ráállni a mérlegre. Minél gyakrabban méretkezik az ember, annál jobb.

milyen gyakran mérik a fogyást

A legideálisabb a napi méretkezés, amiből utána heti átlagot lehet vonni, így viszonylag pontosan követhető a változás. Ez a súlytartáshoz is jó módszer. Hogy miért van szükség az átlagra?

1. Veszítenem kell a testsúlyomból...

Ennek az az oka, hogy a fogyás nem lesz mindig azonos mértékű, a súly ugyanis hullámzik a nap és a hét során. A testsúly nagyban függ az elfogyasztott étel és ital mennyiségétől, a szervezet víztartalékolásától és a hormonális folyamatoktól. Kevésbé zavaróak ezek a napi ingadozások és fantomsúlyok, ha az ember heti súlyátlagot számol.

A legpontosabb számot reggel, az első vécézés után, közvetlenül az első étkezés előtt adja a mérleg.

  • Zsírégető kombók
  • Testsúlycsökkentés idején gyakran érezzük úgy, hogy a mérleg az ellenségünk.

Érdemes meztelenül vagy a lehető legkevesebb ruhában ráállni, hogy az anyagok súlya se csorbítsa az eredményt. A rendszeres mérlegre állás nemcsak a fogyásban segít, hanem a későbbi súlytartásban is. A Cornell Egyetem egy kis körben végzett kutatása arra az eredményre jutott, hogy azok a nők és férfiak, akik naponta mérték a súlyukat, nemcsak többet fogytak, de két év múlva a visszaszedett kilók átlaga is közelített a nullához.

Ennek az az oka, hogy a méretkezés önuralomra szoktat.

2. „Úristen, híztam egy kilót!”

Az, hogy valaki rendszeresen figyeli a saját súlyát, motiváló a fogyókúra során, hiszen azonnal látja a munkája eredményét. Ugyanakkor arra is készteti az embert, hogy odafigyeljen az milyen gyakran mérik a fogyást szokásaira és rossz beidegződéseire, amikor a mérleg mutatója felfelé billen, és rögtön reagálni tud, ha azt látja, hogy hízni kezd.

milyen gyakran mérik a fogyást

Reggeli torna Nemcsak a méretkezést, de a napi edzést is el lehet intézni reggel, még munkába indulás előtt. Csak napi 20 perc az egész. A reggeli edzés nemcsak a kalóriaégetésben segít, az anyagcserét is felpörgeti, amellett pedig jobb ébresztő, mint egy bögre kávé.

milyen gyakran mérik a fogyást