Súlycsökkentési engedmény. 10 kilóval könnyebb lesz Michelisz Norbi egyik riválisa a sepangi finálén

A pontversenyben a magyar pilótánál az előny, a súlycsökkentési engedmény viszont a középmezőnyben lesz a Hyundai, mivel a makaói hétvége bekalkulálását követően a rendszer 10 kiló súlycsökkentést engedélyezett a Hondának.
A pluszsúlyokat az elmúlt három hétvége Ningbo, Suzuka, Makaó időeredményeiből számítják.

Valamennyi márka esetében veszik a két legjobb időt a két időmérőről, valamint a két legjobb pilóta két legjobb körét a futamokról, és ezek átlagainak különbsége határozza meg, melyik típus mennyi ballasztot kap.
A harmadik bajnokesélyes márka, a Honda ellenben lejjebb megy 10 kilóval.

Ők a most a számításból kieső vila reali hétvégén elég versenyképes tempót hoztak, a bekerülő makaói versenyen viszont hat tized volt az átlagos hátrányuk. Ennek köszönhető az engedmény.
Testszobrászat lépésről lépésre A Hattyú Klinikán pácienseink kezelését orvosi konzultáció előzi meg az igény- és állapotfelmérés céljából. Ennek keretében orvos-szakmai szempontból összeállítjuk a páciens problémájára legideálisabb kezelési tervet, akár több módszer együttes alkalmazásával. A konzultáció során derül fény arra is, hogy a páciens esetében nincs-e egészségügyi ellenjavallata a kezelésnek, illetve, hogy teljesíti-e azokat a kritériumokat, mellyel ideális alanya lesz a kezelésnek.
A többi márka közül egyedül a Cupra súlya változik. Mikel Azconáék 20 súlycsökkentési engedmény vehetnek ki az autóból, amivel a Cupra lesz a legkönnyebb a mezőnyben. Ez egyelőre a bajnokság saját súlykompenzációs rendszere; azt még nem tudni, a TCR-kategória tervez-e változtatni a globális BoP számokon.

Ha igen, azt általában egy-két nappal az aktuális forduló előtt szokták meglépni. Amennyiben megtörténik, hozzuk a frissített táblázatot.
