Vince kábel fogyás


Egy széles, kidolgozott, V-alakú hát a testépítők egyik legfeltűnőbb védjegye.

vince kábel fogyás

A kidolgozott hátizom nem csupán esztétikai szempontból elvárt, hanem általában véve fontos szerepe van a sérülések megelőzésében és a gerinc egészségének megőrzésében. Ezért tartják sokan, hogy az erős hát az igazi férfiak ismérve.

5 hátrobbantó gyakorlat

Kevés dolog mutat viccesebben, mintha két hatalmasra épített kar  csüng egy jelentéktelen felső test gyengécske háta mellett. A latissimus dorsi, azaz a széles hátizom  a hát legnagyobb és a legerősebb izma — és legfőképpen ez adja ki a szép széles, V-alakú hátat.

vince kábel fogyás

A következő gyakorlatok segíteni fognak, hogy a széles hátizmod fejlődése a következő szintre léphessen. Húzódzkodás széles fogással Ez egy igazi régi vágású vince kábel fogyás, amit generációkon keresztül használtak a legnagyobb és legrosszabb férfiak világszerte. A széles fogású húzódzkodás a lehető legjobb gyakorlatok egyike, aminél a terhelés kimondottan a széles hátizomra koncentrálódik.

Köszönjük, üzenetét elküldük a szerzőnek. Bezárás Köszönjük, üzenetét elküldük a címzettnek.

Ragadd meg a húzódzkodó keret kapaszkodóját minél szélesebb fogásban a testedhez képest kifele néző tenyérrel. Miközben húzod felfele magad, minél inkább a hátad izmaiból dolgozz, és ne karból húzd fel magad.

Olvasási mód:

Ahogy elkezdesz megerősödni, akaszthatsz magadra súlyt például a súlyemelő övedre egy tárcsát. Pendlay evezés Számtalan evezési formával találkozhattunk már, de vajon melyik vince kábel fogyás a legjobb? Próbáljuk ki a Pendlay evezést! Helyesen végezve ez az összes többi evezési változattal összevetve még jobban aktiválja a széles hátizom rostjait.

Itthon: "Magyarországon kényszerszinglik élnek" – fékezhető-e a magyarság fogyása? | kerepesiek.hu

A Pendlay féle evezés hatékonyságának a végrehajtási technika a kulcsa. Sokan, főleg a kezdők ezt a zseniális hátgyakorlatot simán bicepszből rángatják, így persze sajnos a hátizmokra nem gyakorol megfelelő hatást.

  • 52 kg fogyni
  • Cancun fogyás

Előre dőlt pozícióban térdek enyhén hajlítva, a lábak vállszélességben, a hát pedig vízszintesen legyen fogd meg a rudat - tenyérrel befele - vállszélességben úgy, hogy a könyököd a térdedtől éppen kifele legyen. Húzd fel a rudat a gyomorszájadig, de közben sem a térdedet ne mozgasd, se a csípőd szögén ne változtass tehát a felsőtested maradjon mozdulatlanul!

Köszönjük, üzenetét elküldük a szerzőnek. Bezárás Köszönjük, üzenetét elküldük a címzettnek. Bezárás M. László Ferenc Tetszett a cikk?

A lényeg, hogy ne derékból és bicepszből  rángasd, hanem szabályosan, de dinamikusan húzd fel a rudat. Ezután engedd vissza a rudat és szinte azonnal húzhatod is vissza, de a lényeg, hogy stabil, álló helyzetből indítsd meg újra a rudat, ne rángasd.

Ha jól csinálod, akkor a széles hátizmodból indítod meg és húzod fel a súlyt, a felső pozícióban pedig a csuklyádat és a lapocka közti izmokat fogod érezni és másnap is, ha elég hatékony voltál. Egyenes karos lenyomás csigán Akassz egy rövid egyenes rudas fogantyút a felső csiga kábelére vagy ha nincs, akkor csinálhatod a lehúzó hátgépnél is és fogd meg tenyérrel lefele magad elé nyújtott kézzel.

Tech: Nem is gondolná, mennyire visszaüthet, ha spórol otthon a vízzel | kerepesiek.hu

Ezután nyomd le a vince kábel fogyás végig nyújtott kézzel, közben pedig feszítsd a hátad izmait, hogy stabil maradjon a törzsed. Ezzel a testsúlycsökkenés teljesen kizárod a bicepszedet, tehát jobban izolálod a hátad izmait, másrészt a törzsed stabilizálási kényszere miatt kiváló mélyhátizom gyakorlat.

vince kábel fogyás

További előnye, hogy vastagítja a széles hátizmot. Szűk húzódzkodás V-fogantyúval Ezt a gyakorlatot vince kábel fogyás a testépítés egyik úttörője, Vince Gironda használta rendkívül sikeresen.

Amikor edzőtárs lesz a technika

Ez a hagyományos húzódzkodás brutálisabb verziója. Indulásnak akassz egy V-fogantyút amit az evező gépen használsz a szűk fogásos evezéshez a húzódzkodó keretre úgy, hogy hosszában ráteszed és mindkét oldalra lóg le a két kapaszkodója. Fogd meg mindkét kezeddel — ekkor a húzódzkodó rúdhoz képest 90 fokban elfordulva fogsz lógni.

Húzd fel magad, de ahelyett, hogy az álladat érintenéd a rúdhoz, kénytelen leszel a gyomorszájad fele húzni a fogantyút, mert csak hátradőlve férsz el rendesen. Ez brutálisan megfeszíti az összes izomrostot a széles hátizmodban egészen befele a hátad közepéig.

Betűméret:

Egykezes lehúzás Egyszerre az egyik kezeddel végezve még koncentráltabbá válhat a lehúzás, így növelheted az izomtömeget és javíthatod a szimmetriát! Ülj be a csigás lehúzó gépbe és akassz be egy egykezes fogantyút a D-fogantyú a legjobb, de kötéllel sem rossz. Markold meg a fogantyút az egyik kezeddel és húzd le a vállad első feléig. Tartsd meg egy másodpercig ezt a végpozíciót, majd lassan engedd vissza a kezdő pozícióig hagyd jól kinyúlni az izmot a végén.