Fogyni, de nem súlyt


Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat! A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

fogyni, de nem súlyt

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened! Az egészséged közvetlen veszélyben van.

fogyni, de nem súlyt

Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened! De ha rossz időben áll valaki a mérlegre, akkor hamis képet kaphat a valódi testtömegéről.

fogyni, de nem súlyt

Gyakran már nem is használnak mérleget a fogyókúrázók, hanem inkább centikben mérik a változásokat, hiszen sokkal látványosabb eredményeket láthatnak így. Már csak azért is, mert ha valaki nem pusztán az étkezésre figyel oda, hanem valamit sportol is, a fejlődő izmok miatt a súly nem csökken egy idő után.

fogyni, de nem súlyt

A mérleg helyes használata Természetesen hiába köztudott, hogy az izom nehezebb mint a zsír, a testtömeg mérése, amíg világ a világ, fontos lesz az emberek számára. Nem csoda, hiszen ez is egy olyan mérőeszköz, amivel figyelemmel lehet követni fogyni test változását.

fogyni, de nem súlyt

És ha megfelelően végzi valaki, akkor bízhat az eredményekben. Éppen ezért az ébredés utáni két órában fogyni mellőzni a méredzkedést, mivel körülbelül fél kilóval eltérhet az eredmény a ténylegestől.

Ennek ellenére a mérlegre állást érdemes a reggeli órákra időzíteni, hiszen az esti és a reggeli súly között kiló eltérés is lehet.

fogyni, de nem súlyt