Fogyást segítő gyümölcsök


Reggeli tejberizs variációk I Egészséges édesség

Íme a top 8 diétabarát gyümölcs! Grépfút A grépfrút kalóriaszegény, ám A- és C-vitaminokban igen gazdag gyümölcs. Egészséges nassként, főétkezések előtt fogyasztva, kiváló étvágycsökkentő lehet, így segít kontrollálni a kalóriabevitelt.

Alma Alacsony kalória- és magas rosttartalom jellemzi íz almát, ami így könnyen és gyorsan eltelít.

karcsúsító cukor

Tudományosan bizonyított tény, hogy segíti a súlycsökkenést. Csonthéjasok Barack, nektarin, szilva - csonthéjasok, a melyek alacsony kalóriatartalmúak, mégis édesek, eltelítenek, és tele vannak A- és C-vitaminnal, így kiváló alternatívák lehetnek a süti-és csipszropogtarásra.

10 kg fogyás 1 hét alatt

Kivi A kivinek nem csak az E- és C-vitamin, valamint antioxidáns tartalma magas, de tele van rostokkal, emiatt hamar eltelít, és az emésztőrendszerünknek is jó tesz. Emelett persze igen alacsony a kalóriatartalma,  és diétázóknak melegen ajánlott a fogyasztása!

Narancs Magas C-vitamin tartalma melett, igen rostdús gyümölcs: egy gyümölcs elfogyasztása tovább eltelít, mintha egy croissant vagy egy müzliszeletet fogyást segítő gyümölcsök el.

fogyás cellulit

És mennyiveé egészségesebb! Igaz, hogy magasabb a kalóriatartalma, mint más gyümölcsöknek, de tele van magnéziummal, káliummal, mangánnal, számos antioxidánssal - emellett A- B6- és C-vitaminnal. Avokádó Akik rendszeresen esznek avokádót,  kevésbé hajlamosak a hízásra, mint azok, akik nem.

zsírégető klub speciális étrendje

Magas zsírtartalma ellnére, az avokádó segít a súlycsökkentésben, és az ideális súly megtartásában.