Éget zsírt bent. További cikkeink a témában


Írta: Váczy Anikó A zsír egy mágikus szó, amit a fogyókúra alatt igyekszünk a lehető leginkább elkerülni: száműzzük az étrendünkből, és azért edzünk, hogy testünk zsírszázaléka minél kevesebb legyen. A zsírnak fontos fizikai és érzelmi jelentősége van. Shawn Talbott, Amerika egyik vezető életmód szakértője és számos piacvezető táplálkozási termék fejlesztője, elárulja a meglepő és nélkülözhetetlen tényeket a zsírról. Nemcsak egyféle zsír van A zsírnak több fajtája van, ezek különböző árnyalatúak és működésűek.

A benne szereplő információk elavultak lehetnek. A fogyáshoz két dolgot kell tenned: megváltoztatod az étrendedet, és végre nem keresel kifogásokat az edzés helyett. Utóbbi már csak azért is hasznos, mert a zsírégetés testmozgással fokozható.

Barna zsír égetése

Ha végre elhagyod a mellébeszélést, akkor ehhez az öt kalóriaégető sporthoz bátran nyúlhatsz. Miért fogyaszt a kardió edzés?

hogyan lehet eltávolítani a zsírt a fenékről

Kardió edzés során a szervezet megnövekedett pulzus és oxigénhasználat mellett végez valamilyen fizikai tevékenységet. Ezt nevezik aerob edzésnek, ilyen például a futás, az úszás, vagy a kerékpározás.

Mi a célod, avagy mitől függ, milyen egy kardió edzésterv?

Ez miért olyan jó? Az aerob mozgás során a szervezet először a glikogén- majd a szénhidrát- végül pedig a zsírraktárból merít energiát, ergo fogyni fogsz. Kalória: Egy nő átlagos napi kalóriaszükséglete Kcal, egy férfié Kcal. Egy sportoló esetében ez Kcal. Ez a mennyiségű energia szükséges az alapvető életműködésekhez légzés, anyagcsere, vérkeringés, stb.

Öt olyan sport, ami tényleg durván égeti a kalóriát | Az online férfimagazin

Ez persze függ a kortól, a testsúlytól, az egészségi állapottól és az életmódtól is. Kalóriaigény-kalkulátort ITT találsz. Minél nehezebb vagy, annál több kalóriát éget el a mozgás.

kiss virág zsírégető gél

Persze ez sok mindentől függ, például hogy milyen rendszeresen, mennyi ideig és mennyire intenzíven mozogsz. Remekül megdolgoztatja a test teljes izomzatát, fokozza a tüdő oxigénfelvevő képességét, növeli az erek rugalmasságát és keresztmetszetét, illetve javítja a szív pumpafunkcióját és erősíti az immunrendszert.

5 dolog, amit nem tudtál a testzsírról | Well&fit

A futás előnye, hogy bárhol és bármikor végezheted, ráadásul egy jó futócipőn  kívül nem is igényel komolyabb éget zsírt bent. Kezdd félórával, majd juss el az egy óra megállás nélküli futásig. Segítségedre lehet még a Spotify futós soundtrackje, ahol a saját tempódnak megfelelő zenéket keres és végig tolja beléd az energiát.

  1. Barna Zsír? A Zsír Tisztességtelenül Harcol. Nyugodt Szívvel Átverheted! | Peak Man
  2. Kardió edzés egyéb sportok mellett Értékeléshez kérlek jelentkezz be!
  3. A kinti, vagy a benti futás éget el több kalóriát?
  4. A protinex előnyei a fogyáshoz

A jó zene nagyon fontos a futáshoz, és az, hogy a fülhallgatód kábele ne zavarjon, ezért érdemes beruháznod egy wireless fülhallgató, ami amellett, hogy menő, még praktikus és kényelmes éget zsírt bent. Mivel ez is túlnyomórészt aerob mozgás, így zsírégető hatása is magas.

Keresés a playeren

Abban jobb a futásnál, hogy nem terhei annyira az ízületeidet. Lassan úgy is itt a jó idő, és lehet menni a szabadba, evezni, de remek kis evezőgépekkel is találkozhatsz a legtöbb edzőteremben. Napi 30 perc folyamatos evezéssel vízen vagy géppel elég hamar látványos változást érhetsz el. A Kopaszi-gát holtágában reggel és este biztos találsz csapatot és eszközt is.

találja meg a testét, hogy lefogyjon

Zseniális helyszín így elkezdeni a napot. És számos szuperjó hatást gyakorol a szervezetedre: ez ugyanis remekül javítja a keringést, növeli a szív, a tüdő és az izmok állóképességét, plusz fokozza a szív- és érrendszeri működését.

Miért is nem ezt választod akkor? Itt egy videó arról, hogy a világbajnokok milyen elképesztő dolgokra képesek, hátha meghozza a kedvedet: Bármelyik sportot is választod ezek közül, fontos, hogy bírd energiával, és az is fontos, hogy ne telehassal kezdj hozzá.

Egyáltalán, mi a kardióedzés?

Tovább kampányolunk a biciklizés mellet: jelentősen javítja szervezeted terhelhetőségét és fizikai teljesítőképességét is. Ez egy olyan mozgás, ami a mindennapjaid része lehet, ha mondjuk BKV helyett bringával mész munkába, vagyis úgy érhetsz el változást, hogy még külön edzésre sem kell menned.

Ugrálókötelezéssel percenként akár kalóriát égethetsz el, és óriási előnye, hogy bárhol tudod csinálni, és egy ugrálókötélen kívül másra nincs is szükséged. Na, kellenek még kifogások, vagy végre beleállsz?

Talán még éget zsírt bent is érdekelhetnek téged:.