Mit jelent a 100 zsírégetés?, Minden, amit az utózsírégető hatásról tudni érdemes


Ebben a bejegyzésben megkísérlem megfogalmazni ezeknek a csodálatos kifejezéseknek a lényegét, hiszen sokszor hallottunk már róluk, egyikről másikról talán még sejtésünk is van, de most itt az ideje, hogy helyrerakjuk őket. Mi az, hogy egy sport aerob mit jelent a 100 zsírégetés? anaerob tevékenység? Azt tudjuk, hogy mindenfajta tevékenységhez, így a sporthoz is energiára van szükség.

mit jelent a 100 zsírégetés? zsírégetés rossz levegő

Energiát pedig a tápanyagok fehérjék, zsírok és szénhidrátok elégetésével nyerünk. Nos, az aerob jelentése: oxigénigényes, levegőt kívánó.

Az aerob edzés és a zsírégetés - kerepesiek.hu

Tehát az aerob jellegű sportban a szervezetünk az izmok számára szükséges energiát a szénhidrátok és zsírok oxigén jelenlétében történő elégetésével biztosítja.

Az aerob gyakorlatok energiaigénye lassúbb és kisebb, mint az anaerob gyakorlatoké, azaz aerob folyamat játszódik le az olyan mozgás közben, amely alacsony vagy közepes erőkifejtést igényel. Mivel egy alacsony vagy közepes intenzitású mozgás ezáltal tovább is tart hatnaa szervezet szénhidrátot és zsírt is éget az energiaszint fenntartására.

  1. Zsírégető zóna kiszámítása - Fogyókúra | Femina
  2. Zsírégetés faragás
  3. Diéta étrend tiniknek
  4. ZSÍRT ÉGETNÉL? FELEJTSD EL A REKLÁMÍGÉRETEKET, HALGASS A TUDOMÁNYRA! - Sporttáplálkozás
  5. Mercedes jones fogyás

De hogy miből mennyit használ fel, az több dologtól is függ, mint például az edzés intenzitásától, időtartamától, a személy edzettségétől, és az edzés előtti étrendjétől. Gyakori példái a futás, kocogás, kerékpározás, úszás. Onnan tudhatod, hogy aerob tevékenységet végzel, hogy mozgás közben tudsz még beszélni is :- És még plusz néhány hasznos infó, ha érdekel az aerob edzés: aerob edzés, a zsírégetés egyik pillére Ezzel szemben az anaerob jelentése: oxigén hiányában is életképes.

Azaz, anaerob tevékenységnél az izommunkához szükséges energia előállításához nem áll rendelkezésünkre elegendő oxigén. Mikor történhet ez meg?

Pulzusszám és zsírégetés

A magas intenzitású edzéseknél. Tehát anaerob minden olyan mozgás, amely intenzív erőkifejtést igényel, és ezáltal rövidebb ideig végezhető egyhuzamban. Gyakori példa erre a súlyzós edzés, erősítő gyakorlatok, sprintfutás. Az anaerob tevékenységek az energia előállítására a szénhidrátokat használják fel, tehát alapvetően az állóképesség, valamint az izomzat fejlesztését szolgálják hozzáteszem megfelelően összeállított, speciális étrend mellett.

Többet megtudhatsz az anaerob tevékenységről itt: mi zajlik a szervezetben anaerob edzésnél Azt hiszem ebből levonhatom azt a megállapítást, hogy nem a sport fajtája fogja meghatározni, hogy aerob vagy anaerob tevékenységről beszélünk, hanem a végzéséhez szükséges erőkifejtés.

Az aerob edzés és a zsírégetés

Azaz a monoton, kényelmes tempóban, hosszú ideig végzett futás aerob, de ha már sprintelnünk kell mondjuk métert, akkor az már anaerob. Remélem jól gondolom :- Nos akkor nézzük mi az a kardio! A kardio és az aerob mozgásforma hasonló, de hogy éppen melyiket műveljük az attól függ, hogy honnan nyerjük az energiát, szénhidrátokból vagy szénhidrátok és zsírok elégetéséből amit pedig a mozgás intenzitása határoz meg.

Tehát az előbb említett futásnál maradva, valakinek ez kardió, ha nagyobb erőkifejtést igényel az elvégzése, másnak pedig ugyanez lehet aerob, ha csak csekély, vagy közepes erőkifejtést igényel. A kardio jellegű edzésnél a pulzus a maximumot is elérheti, fokozottabb izommunka kell hozzá, és fokozott energiafelhasználás, amit a szervezetünk a szénhidrátok elégetésével biztosít.

Zsírégetés

Tehát ezek szerint a kardio egy fogyás rázza zsírégetésre való, hanem inkább állóképességünk fejlesztésére? De akkor miért látok olyan bejegyzéseket, hogy alacsony és közepes intenzitású kardio mozgás? De van olyan bejegyzés is, amely szerint a magas intenzitású kardioval lehet a legjobban zsírt égetni. Ez azzal függ össze, hogy a magas intenzitású kardio gyorsítja az anyagcserét, így az edzés befejezése után, mivel az anyagcsere még sokáig pörög, hiszen jól megzavartuk, égetni fogja a zsírt.

Ezzel szemben mit jelent a 100 zsírégetés?

mit jelent a 100 zsírégetés? porsche 993 fogyás

alacsony intenzitású aerob nem dobja fel túlságosan az anyagcserét, így az az edzés végeztével hamar visszaáll, így nincs vagy gyenge az utólagos zsírégető hatása. Jaj, de el lehet itt tévedni! Rosszul érzelmezem a dolgokat? Vagy csak marketingfogás, hogy egy-egy sportot "el lehessen adni", mint a legjobb zsírégető?

És ha ez mind jó értelmezés, akkor mégis melyik a jobb a zsírégetéshez? Vagy nincs ilyen? Egyszerűen az a legjobb, ha a heti edzéstervedben szerepel mind alacsony intenzitású mind magas intenzitású gyakorlat?

Aki szakértő ebben a témában, kérem, hogy mindenképpen kommenteljen, mert abszolút élő zsírégető jobban beleásom magam a kardio-nem kardio témába, annál inkább elvesztem a fonalat!

Mit is jelent az utózsírégető hatás? | Peak girl

Térjünk át az intervallum edzésre! A legtöbb bejegyzésben úgy dicsérik, mint a leghatékonyabb edzésformát a zsírégetéshez abból kifolyólag, hogy jelentősen megnöveli az anyagcserét, így az edzés befejezése után égeti a legtöbb zsírt. Ez az edzésforma váltakozó intenzitású, amelyben aktív és pihenő szakaszok váltják egymást. Tehát anaerob és aerob tevékenységet is végzel az edzés alatt. Az aktív szakaszban teljes erőbedobással kell dolgozni, míg a pihenő szakaszban alacsony aktivitással tehát nem ülünk le szó szerint pihenni.

Sokan azért kedvelik ezt az edzésformát, mert kevesebb időt vesz igénybe, ugyanis perc intenzív intervall edzés felér minimum 45 perc sima aerob tevékenységgel.

mit jelent a 100 zsírégetés? segítsen a fogyásban az nhs- n

Viszont azt meg kell jegyezni, hogy nem kezdőknek való, tehát aki még most szemezget a sportokkal, ne ezt válassza kezdetnek, mert annak nem lesz jó vége!

De itt egy részletesebb leírás is az mit jelent a 100 zsírégetés? edzésről: mi is az intervallum edzés És végül, de nem utolsó sorban: a tabata edzés! Ez egy nagy intenzitású, lényegében intervallum edzés, tehát ebben is van aktív és pihenő szakasz, de egy gyakorlatból sorozatot végeznek 20 másodperces aktív és 10 másodperces pihenő szakasszal.

Mi az a „zsírégető pulzus”?

Az intervallumhoz hasonlóan ez sem ajánlott kezdőknek! Itt nézhetsz egy videót a tabata edzésről: tabata Nem is csodálom, hogy akik otthon, egyedül szeretnének valamilyen edzéstervet kieszelni és abból valamilyen szemet gyönyörködtető eredményt kihozni, egy idő után elvesztik a kedvüket és a türelmüket, hiszen annyi egymásnak ellentmondó vagy a másikra rácáfoló bejegyzést lehet találni ebben a témában.

Gondolom ez abból adódik, hogy ki melyik mellett határolódik el, ki melyik mellett tart ki.

mit jelent a 100 zsírégetés? Heti 1, 5 font fogyás

Egy a biztos - szerintem: végezd bármelyik típusú edzést, addig nem fogsz eredményt elérni, míg a táplálkozásodon nem változtatsz! Erről fog szólni a következő lépésünk az életmódváltás felé! De előtte teszünk még egy kitérőt a jóga és a pilates világába a következő bejegyzésben! Addig is kommentelj, és kövess facebookon: www.