Segít a gyereknek a fogyásban


Segíthet a kávé a fogyásban

Fogadd meg táplálkozási szakértőnk, Somogyi-Kovács Anita tanácsait, és reformáld meg a hétköznapjaidat! Gyakran vagy kimerült és fáradt?

Már az első emeletnél lihegsz felfelé a lépcsőn? Nem bírsz a gyerek után futni? Este feszülten alszol el?

A bab, a borsó és a lencse is segít a fogyásban

Akkor itt az idő, hogy változtass az életmódodon! Nem máról holnapra, hanem egy hónap alatt, fokozatosan, így a szervezeted is tud majd alkalmazkodni! Jelentkezz be a háziorvosodhoz, és kérj úgynevezett nagy rutin-laborvizsgálatot, méresd meg a vérnyomásod, a magasságod és a testsúlyod!

terepi jégkorong a fogyáshoz

Ezek után lehet eldönteni, hogy a súlyod és egészséged rendben van-e. Akkor se ijedj meg, ha esetleg rejtett betegség derül ki: jobb későn, mint túl későn, az orvosod pedig segít majd a gyógyulásban.

Különösen fontos a D-vitamin mérése, mert a D-vitamin megfelelő pótlása segítheti a reális testtömeg csökkenést, de mérés nélkül nem segít a gyereknek a fogyásban szedni, mert akár felesleges is lehet.

a legtöbb fogyás 4 hónap alatt

Érdemes igénybe venni személyes dietetikai szaktanácsadást is, hogy a táplálkozásod is egyénre szabottan tedd egészségesebbé. Emellett kérj segítséget gyógytornásztól, edzőtől, hogy újból elkezdhess sportolni, hiszen fitten jobban bírod majd a változtatásokat is. A testtömeged te is ellenőrizheted a BMI, azaz a testtömegindex irányadó adataival. Ezt úgy számolhatod ki, ha a kilóban mért testtömeged elosztod a méterben mért magasságod négyzetével.

Így lesz sikeres diétád: tartós fogyás 7 egyszerű lépésben

Ha a BMI-d: — 18 alatt van, akkor kórosan sovány vagy, — 18—25 közé esik, akkor normál testsúlyú, — 25,1—30 közé esik, akkor túlsúlyos, — 30,1—40 közé esik, akkor elhízott a WHO már a betegségek közé sorolja! A fokozatosság elvét betartva és az alábbi tanácsokat követve energikusabbá, kiegyensúlyozottabbá, türelmesebbé válhatsz!

Ha csökkentened kell a súlyod, fel kell mérni, hogy mi a reális — betartható — testsúlycsökkentés a számodra. Nagyon fontos a fokozatos fogyás!

Táplálkozási tippek túlsúlyos gyerekeknek

A rendszeresség kialakítása érdekében készíts étlapot legalább nappal előre, és csak ahhoz vásárolj! A bevásárlólista segítségével csökken a kísértés. A reggelit ne hagyd ki — válassz tartalmas, egészséges fogásokat!

fogyni laza

Szakíts időt a sportra is! A választék elég nagy: ha kisebb gyerekkel vagy otthon, akkor szerezz be egy jó edzésprogramot DVD-n, vagy ha már nagyobbak a gyerekeid, viheted őket magaddal a fitneszterembe, de akár kocoghattok is együtt természetesen csak jó futócipőben!

Ha úgy érzed, hogy összecsaptak a fejed felett a hullámok, igyál egy nagy pohár vizet, mosd meg az arcod vagy vegyél egy zuhanyt, és szép lassan szopogass el kocka finom csokoládét!

Ez segít a gyerekeknek a fogyásban

Az első eredmények segít a gyereknek a fogyásban 1 hónap után jelentkeznek. Addig figyelj önmagadra, hogy mire hogyan jelez a szervezeted! Az a fontos, hogy bízz magadban.