Zsírégető fúzió

Tavaszi nagypontyos tapasztalatok 1. Az idei tél amilyen későn érkezett, annyira zsírégető fúzió is keményített és hosszasan tartott.

nuvo zsírégetés

Régen teljesen természetes volt, zsírégető fúzió viszont már sok éve nem tapasztalhattuk hazánkban, hogy befagyott tavaink és folyóink még február második felében sem nyitnak lehetőséget a horgászok felé.

Ez nehéz számunkra, de még nehezebb a halaknak, hiszen nekik hosszú hónapokra változott dermesztő és koromsötét világgá víz alatti otthonuk, minimális mozgással, s még annál is kevesebb táplálékkal… Egy biztos, a tavaszi enyhülés mindenkinek jót tett!

Nike training club: funkcionális edzések + crossfit | Oxygen Fáy

Ahogy a jégtakaró kezdett veszíteni vastagságából, és szabaddá vált a vízfelület, én is útnak eredtem az év első pontyportyájára. Évindító gondolatok A téli kényszerpihenő során volt időm bőven átgondolni és megtervezni a zsírégető fúzió első horgászatát. Sőt, talán még kicsit távolabbra is tekinthetünk, hiszen rengeteg tervet forgatok a fejemben az idei esztendőre, sok új célt tűztem ki magam elé.

Szeretnék egyre vadabb, számomra ismeretlen vízterületekre ellátogatni és egyéni rekordjaimat túlszárnyalni. Az első pontyhorgászatom némileg különbözött ezektől, mivel egy olyan vízterületen szerettem volna indítani a szezont, ami közel áll a szívemhez, és a víz megismerése helyett inkább a horgászatra fordíthatom az időt és energiát!

Pro 6 (2,27 kg)

Útnak indultam hát a lajosmizsei Szászpa Horgásztóra! Ezeken a területeken héten át gyönyörű napsütéses idő és folyamatosan magasabb értékekre kúszó hőmérséklet volt a jellemző.

Nemzetközi licenc-el rendelkező Billy Blanks Tae-bo Nation hivatalos edzője ezen kívül deepWork, aerobic és capoeira edző! Szerencsésnek mondhatom magamat mert a hivatásom egyben a szenvedélyem is!

Látogatásomkor még nagyjából stagnált ez az állapot, viszont a horgászatot követő napon erős kettős fronthatás érvényesült, lehűléssel és némi csapadékkal.

Ez általában alacsonyabb légnyomással jár, mint amit pontyhorgászat szempontjából kedvezőnek lehet hívni, de bíztam benne, hogy a kellemes vízparti idő a víz alatt is érezteti zsírégető fúzió a hatását a visszahűlés előtt.

Erről a helyről elsődlegesen jó lehetőség kínálkozik a szemközt lévő nyílt tómeder horgászatára, ami hosszabb dobásokat igényel, valamint ha épp szabad a jobb oldali szomszéd es állás, érdemes próbát tenni az e mellett húzódó partszéli nádassal is.

Kicsit körülnéztünk a hétvégi lehetőségek között, és kiválasztottunk néhány koncertet, amire mi is mennénk vagy megyünk, háttérinfóval és hangulatjelentéssel kiegészítve. Hétvégi zenei programajánló.

Ez a tavaszi időszakban gyakorta tartogat szép halakat, amik a kissé sekélyebb, hamarabb felmelegedő szakaszokat részesítik előnyben. Ezekhez mérten választottam ki felszereléseimet, nem utolsósorban azt is számításba véve, hogy a nagy hal itt bármikor megérkezhet!

Pünkösdi Zuboly és a kínai fúzió

Az ebbe rögzített Haldorádó Braxx Pro 0,12 mm-es horogelőkém hosszát 12 cm-re állítottam be, horgom fogyás hasi zsírból kedvenc szakáll nélküli típusom, a Gardner Covert Dark Mugga Barbless volt. Ezt es és 8-as méretekben használtam az aktuális csalik méretéhez igazítva, az előbbi esetében csalitüskével, míg az utóbbinál hajszálelőkével.

Bár ez az év bármely szakára igaz, tavasszal talán még inkább érvényesülnek a halak szeszélyes táplálkozási szokásai. Sokszor előfordul, hogy ami egyik nap kiválóan működik és magabiztosan adja a halat, az másnap ugyanazon a helyen már kevésbé eredményes, míg egy másik keverék vagy aroma sikert arat. Az utóbbi évek tapasztalataiból kiindulva tudtam, hogy ebben az időszakban egyaránt érdemes az édes, gyümölcsös, illetve a markánsabb, hallisztes etetőanyagok felé is fordulni.

Bailar Aerobik – zsírégetés és felszabadító tánc egyben

Korán indultam útnak a fátyolos és zsírégető fúzió napfelkeltében, bőven kalkuláltam időt arra, ha valamilyen forgalmi okból lelassul az utam, mert egyetlen percet sem akartam elvesztegetni az év első horgászatából! Szerencsére gond nélkül megérkeztem.

Elküldöm egy barátomnak Termékleírás Ez a fehérje a Whey Fusion csúcsfehérje utódja! Lágy smooth vanília, izgalmas citromos gyümölcskenyér és krémes vajas keksz ízben is viheted!

A vízpartra érve üdvözöltem vendéglátómat, majd sietve bepakoltam a horgászhelyemre. Talán ebben és a felszerelések összekészítésében látszott leginkább az elmúlt tél horgászati hiánya, hiszen olyan tempóban sikerült elvégezni ezeket, hogy egy komplett zsírégető kardió edzést le is tudhattam a napra!

Mire botjaim mögé ültem és vártam a kapást, zsírégető fúzió ereje is volt a gyengécske tavaszi napsütésnek, szinte éreztem, ahogy a szervezetem feltöltődik D-vitaminnal és friss levegővel.

fogyni saját

A horgászatra minimális felszerelést vittem magammal, és alapozó etetést sem készítettem. Habár két különböző távolságban és irányban, de egy-egy azonos területre horgásztam mindkét botommal.

Sóbors - Címke - Káposztaleves

Úgy véltem, kellően gazdag beltartalommal rendelkezik mindkét zsírégető fúzió, és elegendő lesz az a mennyiség, amit dobásonként kosárral a vízbe juttatok belőlük. Utólag kicsit bánom is, hogy legalább a bandavezért nem örökítettem meg egy fotón, mert ritka szép jószág volt mindegyik, azonban számomra akkor és ott érdektelenek voltak, mert pontyra vágytam!

Folyamatosan váltogattam a különböző csalikat, aromákat, azon törtem a fejem, mit kellene másképpen csinálni, mivel tudnék pontyot zsírégető fúzió a láthatóan aktív fehérhalak közül. Rövidesen új, megnövelt méretű csalikkal repültek vissza végszerelékeim a vízbe. zsírégető fúzió

Peak Whey Selection fehérjepor

A következő 20 perc eseménytelenült telt, majd egyszer csak a távolabb bevetett szereléket őrző feederbot spicce egy szempillantás alatt határozottan meggörbült, és felzizzent az orsó fékje is. Bevágás után azonnal éreztem, végre ponty akadt a horgomra!

fogyni kakuk kevesebb

Nagyszerű fárasztásban lehetett részem, végig erősen, kitartóan küzdött ellenfelem, amelyet tökéletesen közvetített a Master Carp Pro botom. Alighogy visszaeresztettem otthonába, rögvest megérkezett az újabb kapás. Ezúttal arra lettem fogyás arbonne, hogy a közelebbi etetésen dolgozó botom spicce hirtelen kiegyenesedett.

Arra gondoltam, hogy egy keszeg ismét megtalálta a módját, hogy a horgom a szájába ucw fogyni, de abban a minutumban, amikor az orsómhoz nyúltam, hogy a zsinórra ráfeszíthessek, bődületes vehemenciával kezdett görbülni a bot. Azonnal beleütöttem és nagy örömömre ismét egy szép ponty ellenállását éreztem. Hamarosan a kezemben is tarthattam az elkövetőt.

Ha kíváncsiak vagytok, hogyan alakult a folytatás, és hogy milyen csalikkal, csalizási praktikákkal tudtam kapásra bírni a téli álmából zsírégető fúzió tavaszi víz pontyait, tartsatok velem a holnap megjelenő második részben is!